איזה ביטוחים חשוב שיהיה לכם

כיום ידוע לכל אדם כי ישנם מגוון ביטוחים שונים שחשוב שהוא יבטח את עצמו בהם. על אף שאף אדם לא רוצה להאמין שיקרה לו חלילה מקרה כלשהו שיפגע בבריאותו או במהלך החיים התקין שלו, מצבים כאלה יכולים לקרות לכל אחד ועל כן, חשוב מאוד לדאוג שיהיו לכם ביטוחים אשר יאפשרו לכם להתגונן מפני מצבים שונים בצורה הטובה ביותר. במאמר הבא תקבלו מידע אודות ביטוחים שונים שכדאי שיהיו לכם.

ביטוח בריאות

אחד הביטוחים הבסיסיים והחשובים ביותר לכל אדם הוא כמובן ביטוח בריאות. בישראל, כל תושב במדינה זכאי לשירותי בריאות שונים בסיסיים אשר קופות החולים מספקות. בין היתר הוא זכאי לקבל טיפולים שונים, תרופות במחיר מוזל, ציוד רפואי רלוונטי ואף אשפוז בבית החולים במקרה הצורך. סל הבריאות המדובר שהוא סל בריאות ממלכתי הוא אחיד והוא מחייב את כלל קופות החולים. כל תושב ישראלי משלם תמורת הביטוח המדובר: מס בריאות. יחד עם זאת, קופות החולים מציעות גם ביטוחים משלימים. מדובר על ביטוחים אשר כוללים הרחבה של שירותי הבריאות הקיימים שמוצעים במסגרת הסל הממלכתי. כל קופת חולים יכולה להציע ללקוחותיה ביטוח משלים שונה, בעלות שונה, הכולל בו שירותים כאלה ואחרים. כמובן שחשוב מאוד לבדוק מה מציע כל ביטוח משלים על מנת לבחור את הביטוח המתאים לכם ביותר.

ביטוח משלים של קופות החולים מהווה ללא ספק את הבחירה הנכונה עבור כל אדם שדואג לבריאותו ובריאות משפחתו, יחד עם זאת, ניתן כיום לבחור גם בביטוח בריאות פרטי שכולל מספר ביטוחים לרבות תרופות שאינן בסל, השתלות, ניתוחים שונים וכן מענק חד פעמי במקרה של מחלות קשות. גם במקרה הזה חשוב מאוד לבדוק מה מוצע במסגרת ביטוח פרטי ומה מתאים לכם.

ביטוח סיעודי

מדובר על ביטוח שרלוונטי לאדם שמגיע למצב סיעודי שבו הוא זקוק לסיוע בחלק מפעולות שגרתיות ויומיומיות. מטרתו של ביטוח זה היא לממן את הטיפולים הנדרשים למבוטח לצורך התנהלותו ביומיום. על אף שכאמור לא קל לאף אדם לחשוב עליו מגיע למצב שכזה, הרי שזה יכול לקרות לכל אחד ומדובר על ביטוח חשוב. את הביטוח הסיעודי ניתן לעשות דרך קופות החולים או שאפשר לבחור בחברה פרטית כלשהי.

ביטוח חיים

מדובר על ביטוח שמעניק סכום כספי כלשהו שנקבע בפוליסה במידה והמבוטח נפטר. הוא בעצם מאפשר למשפחתו של המבוטח להמשיך לחיות את חייהם ברמת החיים שהם היו רגילים אליה טרם המבוטח נפטר. סכום הביטוח יהיה בהתאם לצורך הכלכלי של המשפחה. חשוב מאוד לדעת כי בקרן פנסיה ישנו ביטוח חיים ועל כן יש לקחת זאת בחשבון טרם בוחרים בפוליסת ביטוח חיים.

ביטוח אובדן כושר עבודה

מדובר על ביטוח שרלוונטי למצב שבו המבוטח מאבד את היכולת שלו להתפרנס מעיסוק שמתאים להכשרה שלו, לניסיון שלו ולהשכלה שלו בשל מחלה או תאונה כלשהי. הביטוח המדובר יאפשר לאדם לקבל קצבה בסך 75 אחוזים מהשכר הממוצע שהיה לאדם במהלך 12 חודשי העבודה האחרונים שעבד טרם איבד את יכולתו לעבוד. מדובר על סכום שיסייע למשפחתו לחיות בצורה תקינה.

עוד פוסטים

פרישה מעבודה

הודעה לרשויות המס על פרישה של עובד

עם הגיע העובד לגיל פרישה או החלטה לפרוש מוקדם יותר מסיבותיו שלו, נדרש המעסיק לבצע הליך של דיווח על פרישת העובד לרשויות הרלוונטיות. ההודעה לרשויות

נזקי צנרת ביטוח דירה

איזה נזקים מכסה ביטוח דירה?

מה זה ביטוח דירה? ביטוח דירה, המכונה גם ביטוח שוכרים, הוא סוג של פוליסת ביטוח המעניקה הגנה כלכלית לשוכרים במקרה של נזק לרכוש האישי שלהם.

ביטוח דירה

מה חשוב לדעת על ביטוח דירה

בשעה טובה אתם קונים דירה? חסכתם שנים רבות כסף וגם קיבלתם עזרה לא מבוטלת מההורים? כל זה לא הספיק וגם הלכתם לבנק כדי לקחת משכנתא?