השוואת ביטוחי בריאות

השוואת ביטוחי בריאות

ביטוחי בריאות מספקים לכם לא מעט יתרונות החל בגישה מהירה ליועצים, בדיקות וטיפולים, דרך טיפול על ידי מומחים ואף בחירת מומחים ובתי חולים במתאימים לכם במקרים מסוימים, גישה נרחבת יותר לתרופות, טיפולי החלמה בסבסוד ועוד.

ביטוחי בריאות אינם תחליף לשירותי הבריאות הממלכתיים שניתנים לכם בחינם, עם זאת הם כן מציעים לכם שירותים הרבה יותר מקיפים, נגישים ומהירים ומכסים טיפולים ותרופות שאינם מכוסים בדרך כלל, על ידי קופות החולים. הדבר אומנם דורש מכם השקעה כספית חודשית, אך בעזרת השוואת ביטוח בריאות תוכלו למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

מהו ביטוח בריאות פרטי?

ביטוחי בריאות פרטיים מכסים על כל מה שלא כלול בכיסוי של קופות החולים, כלומר מצבים רפואיים שכלולים בסל הבריאות הציבורי. פוליסות הביטוח הפרטי אינן תלויות בתקציבי ממשלה, או לחלופין בשירותי הרפואה הממלכתיים ולכן מספקות מעטפת שלמה של שירותים, אשר לרוב מקיפים הרבה יותר מהשירותים שמספקת מערכת הבריאות הציבורית.

כך לדוגמה במסגרת ביטוח בריאות פרטי תוכלו לזכות לכיסוי מלא בגין השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל, ניתוחים בארץ ובחו"ל, תרופות שאינן נכללות בסל הבריאות ועוד (כמובן שבהתאם לתנאי הפוליסה). בנוסף תוכלו לבחור את הרופאים שמטפלים בכם, לקבל כיסוי עבור טיפולים מחליפי ניתוח, כמו גם לקבל כיסוי עבור שתלים מתקדמים בניתוח.

ויחד עם זאת, התנאים משתנים מחברת ביטוח כזו לאחרת, ומכיוון שכל ההטבות ניתנות במסגרת תשלום חודשי בעבור הפוליסה שרכשתם, כן כדאי לבדוק מהם תנאי הפוליסה בדיוק, מה היא כוללת, כיצד היא מטיבה אתכם, ולא פחות חשוב – כמה תשלמו.

ביטוח בריאות פרטי מחיר

אם שאלתם את עצמכם כמה עולה ביטוח בריאות מחיר ביטוח בריאות ישתנה מחברה לחברה, והוא תלוי במספר גורמים, כמו למשל:

  • הגיל שלכם – ככל שאתם מתבגרים הסיכון שתפתחו בעיות בריאותיות ושתזדקקו לטיפול רפואי כתוצא מכך הולך וגדל, מה שיבוא לידי ביטוי בעלות הפוליסה.
  • רמת הכיסוי – בדרך כלל, כיסוי מקיף יהיה יקר יותר מכל תכנית בסיסית, מה גם שתוספות כאלו ואחרות יכולות להעלות את המחיר.
  • החברה שבה אתם בוחרים – המחירים משתנים מחברה לחברה, כל חברה מציעה מסלולים שונים בעלויות שונות, לכן לא פעם השוואת ביטוח בריאות פרטי יכולה לעזור.
  • מצבכם הבריאותי – אם אתם בכושר ובדרך כלל בריאים הסיכון של חברת הביטוח יהיה נמוך יותר ולכן תוכלו למצוא פוליסות משתלמות יותר.
  • סוג הביטוח – ישנן פוליסות משפחתיות, לעומת פוליסות אישיות וכדומה, כאשר סוג הפוליסה ישפיע על העלויות.

בעת השוואת ביטוח בריאות אתם יכולים לבחור את הפוליסה המתאימה לכם מבין אפשרויות שונות, לזכות להוזלת ביטוח בריאות ולמצוא מחיר ביטוח בריאות שמתאים לכיסכם ולתקציב שלכם בצורה מדויקת.

מה כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת ביטוח בריאות פרטי?

כאשר אתם מחפשים ביטוח בריאות השוואה עשויה לעזור. הנה כמה דברים שעליכם לזכור כאשר אתם מבצעים השוואת מחירי ביטוח בריאות:

  • הכיסוי – פוליסות ביטוח שונות מציעות רמות כיסוי שונות, ערכו השוואה בין הפוליסות ותקרת הפיצויים שהן קובעות.
  • התנאים – קחו את הזמן לקרוא מה פוליסת הביטוח כוללת, קל וחומר מה היא אינה כוללת. אתם יכולים לגלות בעת הבדיקה שהרשימה מאוד מוגבלת או לחלופין, מקיפה יותר.
  • עלויות – מחיר ביטוח בריאות משתנה בהתאם לנסיבות שונות, ולכן עליכם לבצע השוואת מחירי ביטוח בריאות כדי למצוא את הפוליסה המשתלמת עבורכם.
  • הטבות – שוק הביטוחים הוא שוק תחרותי בו פועלות לא מעט חברות. חפשו אם יש חברות ביטוח שמציעות לכם אי אלו שהן הטבות.

הוזלת ביטוח בריאות – איך עושים את זה?

באפשרותכם להוזיל את העלות של פוליסת ביטוח הבריאות שלכם באמצעות הדרכים הבאות:

  • הסתפקות בכיסוי בסיסי – כאשר אתם מסתפקים בפוליסה בסיסית ולא מורחבת, המחיר של ביטוח הבריאות יהיה נמוך יותר.
  • ביטוח בריאות השוואה – דרך לא פחות טובה להוזלת ביטוח בריאות היא פשוט לערוך השוואה ולמצוא את החברה שמספקת לכם פוליסה מתאימה במחיר הכי משתלם.

מחירי ביטוח הבריאות הפרטי והפוליסות השונות עשויות להשתנות במידה רבה בין חברות הביטוח. לכן הדרך הטובה ביותר עבורכם להבטיח שתקבלו את הכיסוי המיטבי המחיר המשתלם היא לערוך השוואות בין ספקים שונים ולקבל הצעות מחיר. מומלץ שלא להניח מראש מהפוליסה היקרה ביותר היא גם הטובה ביותר עבורכם, אלא באמת לרדת לעובי הקורה ולבדוק את הנושא לעומק כדי לקבל החלטה מושכלת שתתאים לתקציב אך גם לצרכים שלכם.

על מה מבוססת הצעת המחיר של חברת הביטוח?

כדי למצוא הצעות מחיר רלוונטיות, עליכם קודם כל להבין יותר טוב את הצרכים שלכם. שאלו את עצמכם את כל השאלות הרלוונטיות כמו למשל: מהי המטרה שלשמה אתם רוצים לרכוש ביטוח בריאות, האם אתם מבטחים רק אתכם, או אנשים נוספים (בני זוג, בני משפחה), מה חשוב לכם שהביטוח יכלול, מהי רמת הכיסוי שאתם מחפשים, בני כמה אתם ומה מצבכם הבריאותי, כל אלו ועוד הם נתונים שיש לקחת בחשבון כאשר מתחילים לחפש ביטוח בריאות.

לאחר שיש ברשותכם את כל המידע הדרוש אתם יכולים לבצע השוואת ביטוח בריאות פרטי בין החברות השונות ולקבל בצעות מחיר.

אינכם חייבים לעשות הכל לבד

אולי חשבתם שכדי לערוך השוואת ביטוחי בריאות עליכם לעבור בין חברת ביטוח אחת לאחרת ולבזבז יום שלם על יצירת קשר עם נציגים של חברות ביטוח שונות כדי להשוות בין מחירי ביטוח בריאות. אולם כיום, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, אתם יכולים לחפש את פוליסת הביטוח המתאימה לכם ביותר אונליין, ולמצוא את המחיר הכי מתאים באמצעות שירות השוואת ביטוחי בריאות שמציעים לכן אתרים כאלו ואחרים. כך אתם יכולים לחסוך בזמן וכסף, ולעשות שימוש בכלים מתקדמים ויעילים להפליא להשוואת ביטוחים.

עוד פוסטים

פרישה מעבודה

הודעה לרשויות המס על פרישה של עובד

עם הגיע העובד לגיל פרישה או החלטה לפרוש מוקדם יותר מסיבותיו שלו, נדרש המעסיק לבצע הליך של דיווח על פרישת העובד לרשויות הרלוונטיות. ההודעה לרשויות

נזקי צנרת ביטוח דירה

איזה נזקים מכסה ביטוח דירה?

מה זה ביטוח דירה? ביטוח דירה, המכונה גם ביטוח שוכרים, הוא סוג של פוליסת ביטוח המעניקה הגנה כלכלית לשוכרים במקרה של נזק לרכוש האישי שלהם.

ביטוח דירה

מה חשוב לדעת על ביטוח דירה

בשעה טובה אתם קונים דירה? חסכתם שנים רבות כסף וגם קיבלתם עזרה לא מבוטלת מההורים? כל זה לא הספיק וגם הלכתם לבנק כדי לקחת משכנתא?