למה כדאי לכם לשכור את שירותינו?

מתלבט באיזה ביטוח לבחור

נכון, חברות רבות מציעות ומתגאות בכך שאצלן תוכלו ליהנות מהישיר, הדיגיטלי ותעשו הכל לבד. עם זאת, ניתן לראות באחד בקמפיין שעלה מטעם חברת ביטוח מסוימת שלעשות הכל לבד לגמרי לא תמיד נגמר טוב. ניתן לסיים את התהליך עם מזרון הפוך על הראש או בדירה שאין בה מקום ללכת זקוף, כך שגישת ה "אני יודע הכי טוב ויכול להסתדר מצוין בעצמי" לא תמיד נכונה, בטח בנושאי ביטוח.

לדקלם את האותיות הקטנות מתוך שינה

גם בתחום הביטוח, ממש כמו בתחום המשפטים, בניה והיום לרוב גם בקניה או מכירת דירה תיעזרו באיש מקצוע שמבין ומכיר בע"פ את כל האותיות הקטנות. כך גם סוכן ביטוח מכיר את כל האותיות הקטנות שבפוליסת ביטוח דירה או בפוליסה אחרת של אחד מסוגי הביטוחים. ההבדלים בין פוליסה אחת לאחרת הם קטנים ולעיתים קשה להבין את ההבדלים והמשמעויות. מתי שווה לכם לבחור פוליסה מורחבת יותר ומתי זה מיותר?
לשם כך יש לשכור את שירותיו של סוכן ביטוח ש"שוחה" בתחום, כאשר סוכנות ביטוח שקמה ב 1994 כמו שוקה ביטוחים יכולה כבר לצלוח אוקינוס. אצלנו הסוכן יכוון אתכם בדיוק למה שמתאים לכם, לאורח החיים שלכם, לתקציב שלכם ולצרכים באופן מדויק, כולל האותיות הקטנות שלמי מאיתנו יש כוח לקרוא כאשר נבחר ביטוח בעצמנו. אז כמו שתקחו עורך דין לייצוג בסוגיות משפטיות שונות ואפילו מתווך שיעזור לכם לקנות או למכור דירה, כך יש מקום לסוכן ביטוח, במיוחד מסוכנות ביטוח ותיקה שמוכיחה את עצמה כבר כמעט 30 שנה!

השוואות, השוואות ועוד השוואות

סקר שוק והשוואות בין שירותים וחברות הוא הא' ב' בבחירת כל שירות או מוצר היום, רק שלא תמיד יש את כל האנרגיות לעשות את זה וגם לא תמיד מכירים את התחום מספיק טוב כדי להשוות נכון. פעמים רבות מסתכלים על המחיר מבלי להכיר בחשיבות הדבר שחסר במוצר או השירות הזולים יותר. אם תחפשו בגוגל ביטוח רכב השוואה תמצאו אין ספור הצעות איך לבצע את ההשוואה נכון, אך ברור שלרובנו אין את הכוח וגם הידע להיכנס לעומק והרבה פעמים נופלים בדיוק בדבר שהיה חסר. אנחנו בשוקה ביטוחים יודעים היטב מה לחפש, מה מהפרמטרים שמציעים לכם בביטוח כזה או אחר הם נחוצים ועל מה אפשר לוותר כי זהו סתם ניפוח למראית עין. גם כאן נעשה את ההשוואה בין ביטוחי הרכב לפי הרכב שלכם, אורח החיים שלכם על הכביש- נסיעות ארוכות, קצרות, שעות או רק דקות ביום, בשטח או לא וכו' וכמובן בהתאם לתקציב.

לבחור את האדם הנכון שילווה אתכם

השתכנעתם שלעבודה עם סוכן ביטוח יש מקום וכל הערוצים הישירים למיניהם גורמים לכם לצאת בהפסד? מעולה. עכשיו נשאר רק לבחור מי האדם הנכון שילווה אתכם. כמו שהבנתם, אנחנו בשוקה ביטוחים מכירים את השטח כבר שנים, חיים את השינויים בתחום הביטוח, את החוקים שמשתנים והשירותים הותיקים והחדשים ובעיקר משלבים בין שירות מקצועי וחכם לבין שירות אדיב ואנושי.

עוד פוסטים

פרישה מעבודה

הודעה לרשויות המס על פרישה של עובד

עם הגיע העובד לגיל פרישה או החלטה לפרוש מוקדם יותר מסיבותיו שלו, נדרש המעסיק לבצע הליך של דיווח על פרישת העובד לרשויות הרלוונטיות. ההודעה לרשויות

נזקי צנרת ביטוח דירה

איזה נזקים מכסה ביטוח דירה?

מה זה ביטוח דירה? ביטוח דירה, המכונה גם ביטוח שוכרים, הוא סוג של פוליסת ביטוח המעניקה הגנה כלכלית לשוכרים במקרה של נזק לרכוש האישי שלהם.

ביטוח דירה

מה חשוב לדעת על ביטוח דירה

בשעה טובה אתם קונים דירה? חסכתם שנים רבות כסף וגם קיבלתם עזרה לא מבוטלת מההורים? כל זה לא הספיק וגם הלכתם לבנק כדי לקחת משכנתא?